Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velmi pěkně popsáno, mám jen jeden dotaz, proč jste příslušenství t.j zdroj a regulátor neumístila mimo kryt akva. Děkuji za odpověď

1 0
možnosti
Foto

Kapsa je v mé rampě vodotěsná a přístupná shora, takže nebyl důvod dávat elektrotechniku mimo. Nejprve jsem se však bála, jestli se zdroj v uzavřeném prostoru nebude zahřívat, dala jsem ho raději na distanc od dna kapsy a prvních pár dnů kontrolovala, jestli se nehřeje. Kapsa je však po celé metrové délce akvária, takže zdroj je OK.

1 0
možnosti
PL

P79e38t19r 17L51a87n70g38e19r

11. 4. 2020 15:16

Perfektní článek a nádherné akvarium. I já se přimlouvám za fotoblog s akváriem. Dávám karmu a přeji hezké velikonoce. R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, přeji také pěkné velikonoce. O foto blog s akvarijními rybičkami se časem pokusím.

1 0
možnosti
Foto

I44v40a63n 63M30a37r36e78k

11. 4. 2020 14:27

Karma paní Drahoňovská. . . . . A malá prosba. Nemohla byste z obrázků pořízených z vašich akvárií občas vytvořit fotoblog? Už i ty dva, které jsou v tomto blogu, jsou pohlazením pro duši. Děkuji a přeji hezký zbytek Velikonoc. VR^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji a také přeji pěkné velikonoční svátky. Akvárium mám jen jedno a to bylo poprvé co mě vůbec napadlo ryby fotit a moc jsem s výsledkem zrovna spokojena nebyla. Ale až budu mít čas a v akvárku trochu "uklidím" (po výměně osvětlení se vše bujně rozrostlo), tak se pokusím o lepší foto.

1 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 10,54
  • Průměrná čtenost 814x
Mám ráda přírodu, zvířata a cestování - to vše se snažím zachytit na svých fotografiích, které si můžete prohlédnout na mé stránce www.alvapa.cz.

O různých šperkových minerálech si můžete přečíst v mých článcích zde:  http://www.aklapava.cz/blog/

"Krása je všude kolem nás, stačí se umět dívat."