Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Ten, kdo to "omezení času", "zony" a podobne vychytavky u MHD vymyslel by mel dostat sveraci kazajku. Rv

4 0
možnosti
PD

to je prostě past na turisty a vidláky. každý dopravní podnik má jiné podmínky, místní je znají, proto také revizoři jdou cíleně po turistech.

a revizorku jste měla poslat do háje, protože rozhoduje čas podle jízdního řádu, tedy teď je xx,xx a měli ste být o 3 zastávky dál

5 0
možnosti
Foto

Chápu vaše znechucení, ale dost pochybuji,že to máte ekonomický takto srovnatelné. Počítáte do nákladů i servis auta? A amortizaci?

Tohle dilema jsem před několika lety vyřešil roční jízdenkou a jediné, co občas musím řešit, je jízda do zóny, kterou nemám předplacenou.

0 2
možnosti
Foto

Nevím jak ostatním, ale mně to celkem dobře ekonomicky vychází:

Cesta do zaměstnání a zpět: 2x5 km, náklady 2 kč palivo, 2kč amortizace a další náklady = celkem 40 kč/denně.

Jezdíme dva.

Celoroční jízdenka v Praze: 10 * 2 * 3650/200 pracovních dnů =36,5 Kč.

Cesta MHD: 2x30 min

Cesta autem: 2x15 min

Jakmile si hodiny času (2 lidé x 2 cesty x 15minut rozdílu) ceníme na víc než 4 koruny, tak už se cesta autem vyplatí.

0 0
možnosti
PH

Tak je to případ od případu, myslím s tím jednáním člověk s člověkem, face to face, ale osobně se domnívám, že pokuty jsou od toho, aby člověka poučily, nikoli motivovaly.

1 0
možnosti
EH

V tomto případě demotivovaly. Mně se akorát párkrát stalo, že jsem si nepohlídala platnost kuponu. Nenapadlo mě žehrat na MHD, lemplovitost není důvod odpouštět, i když to zamrzí.

0 0
možnosti
OK

O22t46a 66K90i94n38c

11. 2. 2019 23:22

Dal jsem vás sice karmu, souhlasím s tím, že některý revizor občas přehání, zejména u SMS jízdenek, kdy od objednání do potvrzení bývá někdy dost dlouhá časová prodleva. To by měli brát v úvahu. Jsem už v penzijním věku, až do odchodu do důvodu jsem bydlel v Praze a za celý život jsem neplatil žádnou pokutu za černou jízdu v MHD. Takže ve většině případů je každý svého štěstí strůjcem.

2 0
možnosti
OK

O50t22a 16K21i27n95c

11. 2. 2019 23:26

Oprava překlepů - nemělo být "vás", ale "vám" a nemělo být "do důvodu", ale "do důchodu".

1 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 10,55
  • Průměrná čtenost 814x
Mám ráda přírodu, zvířata a cestování - to vše se snažím zachytit na svých fotografiích, které si můžete prohlédnout na mé stránce www.alvapa.cz.

O různých šperkových minerálech si můžete přečíst v mých článcích zde:  http://www.aklapava.cz/blog/

"Krása je všude kolem nás, stačí se umět dívat."