Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Maličko si myslím, že to moc hrotíte. No tak někdo nejezdí na kole a necestuje. Nikdo nebude Váš otisk, tak životy lidské nikdy nefungovaly. Navíc mi na konverzaci typu "ty fotíš? Já to neumím ani mobilem:" nepřijde nic špatného.

1 0
možnosti
Foto

Já nepotřebuji muže, který si před schůzkou nedokáže ani přečíst můj profil. !!

1 0
možnosti
DP

Hned priznam, ze se seznamkami nemam sam zadnou osobni zkusenost. Ale mam 3 dobre zname a jednu blizkou pribuznou, kteri se seznamili s pomoci seznamek a nemuzou si na partnerstvi vubec stezovat. Podle me pribuzne, jejiz prvni manzelstvi "z lasky" brzy ztroskotalo, je hledani partner na seznamce jako ryzovani zlata. Do ryzovani misky se nabere ricni obsah, pak se "ryzuje", ale i na poprve, po druhe atd je v misce jenom hlusina, ktera se musi vysypat. Je nutne nenechat se odradit neuspechem a zacit znova. Nakonec, treba az v desate misce se nakonec zrnko zlata obvykle jevi. U pribuzne to byl cely "valoun" zlata, moje sestra rika, ze je k nevire, ze ta pribuzna nasla tak pohodoveho chlapa na seznamce. Ale zrovna tak, jak ryzovani zlata v nezlatonosne rece nema nadeji na vysledek, je asi potreba hledat partnera ci partnerku na pro svoji osobnosti vhodne seznamce. Ale i tak pocitat s tim, ze bude hodne hlusiny a jednak se obrnit trpelivost, jednak najit prijatelny kompromiss ve svych pocatecnich pozadavcich.

1 0
možnosti
BG

Jelikož jsem v seznamování docela plachý, tak mi nezbylo nic jiného než právě ta seznamka. A vyšlo mi to napotřetí. :-) Nyní spolu budeme 6 let, bydlíme spolu 5 let. Musím ale říct, že jsem měl na partnera štěstí - nekouří, nepije, nemá dluhy, máme několik společných zájmů, v ničem se neomezujeme. :-)

Podle Vašeho profilu toho ale máme taky hodně společného - jezdím na kole, plavu, chtěl bych pod stan, rád cestuju, chodím na výlety (plná lednice magnetek hovoří za vše ;-D), kočky miluju, mám lyže na sjezdovky, v běžkách bych Vás neomezoval a ve focení taky ne. :-) A vůbec by mi nevadilo, kdybyste na tržišti prodávala toaletní papír, pokud by Vás to bavilo.

Ale taky jsem narážel na některé, kteří si nebyli schopni přečíst profil. ;-D A byl jsem i alergický na špatnou češtinu. Když mi někdo odpovídal s hrubkami, ani jsem mu neodpověděl.

Smím se zeptat, čím to bylo, že Vám to s ostatními muži nevyšlo?

1 0
možnosti
Foto

Myslíte proč mi to nevyšlo s těmi, s kterými jsem se seznámila v práci? To bylo různé. Nejlepší byl jeden, u kterého jsem první tři měsíce vůbec nepoznala jaký je to násoska. Až když se večer před odjezdem na dovolenou tak zkároval, že rozflákal láhev od piva a pak šlapal ve střepech a hulákal na celý barák. Byl to úžasný zážitek pro děti, které v té době ještě chodily na základku. Jiný mě po třech letech vlažného vztahu řekl, že mě rodině nemůže představit, protože nejsem pokřtěná a jsem chudá. Další si se mnou začal jenom proto, aby manželka začala žárlit a více si ho všímala, já bláhová mu věřila, že se spolu nemají rádi a budou se rozvádět. Atd. Bohužel v práci se lidé chovají jinak než doma. Myslím, že bych o tom mohla už napsat povídkovou knihu. Z důvodu mého pracovního zaměření (elektrotechnika) pracuji převážně s muži. Slovy jedné známé z autobusu: "Chlap, který za něco stojí, je ženatý a panička si ho dobře hlídá."

0 0
možnosti
Foto

Manzel je nekuřák, já kouřím.. A jsme spolu 21 let. Tenkrát byl internet ještě v plenkách, seznámili jsme přes jeden časopis. Ale vybral nás počítač jako vhodné protějšky. :-) Znám několik chlapů, co kouří a jsou fajn. I ženských. Holt je to zlozvyk,ale zatracovat zájemce jen proto, že kouří....

0 0
možnosti
BG

Asi to mám stejně jako paní Drahoňovská. Kuřáka bych prostě nesnesl, protože bych měl dojem, že se líbám s popelníkem. A taky ten kašel a hleny...

1 0
možnosti
ML

Určitě to jde :-). Jsem se svým mužem již 14 rok, ale hledala jsem tehdy na zájmové seznamce, ne na obecné. Právě kvůli tomu, co píšete, chci spát ve stanu, jezdit na kole, lézt, ...Samozřejmě to nebylo hned. Ale časem se povedlo vše, co jsem chtěla, sportujeme, cestujeme, máme velkou zahradu,.... Co paní píše, je pravda, většina chlapů po padesátce chce už svůj klid, tak pokud žena není rozená pečovatelka, ale je trošku aktivní, tak nemůže mít chlapa o 15 let staršího :-).

4 0
možnosti
Foto

Se svým přístupem, že muži okolo padesátky by si měli hledat starší ženy to určitě nevyhrajete. Upřímě co bych dělal s bábou co je starší než já? Pro mě děsivá představa.

Já se na seznamce seznámil když mi bylo 47 s dámou o 7 let mladší a jsme spolu už 10 let a vypadá to napořád, takže to jde.

0 0
možnosti
Foto

Jak to tak čtu, tak ve svých vztazích k mužům se neřídíte heslem: "Krása je všude kolem nás, stačí se umět dívat."

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 10,55
  • Průměrná čtenost 814x
Mám ráda přírodu, zvířata a cestování - to vše se snažím zachytit na svých fotografiích, které si můžete prohlédnout na mé stránce www.alvapa.cz.

O různých šperkových minerálech si můžete přečíst v mých článcích zde:  http://www.aklapava.cz/blog/

"Krása je všude kolem nás, stačí se umět dívat."