Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem se dověděla, že od 1.9. 2018 platí jízdenka na 90 minut. Zajímavé, najednou to jde. Že bych opět začala jezdit MHD;-D

0 0
možnosti

Karma. A při prvním zpoždění bych na MHD zašel a účtoval pokutu 600kč. :-)

Vím, hloupost. Ale při čtení vašeho článku jsem si vzpomněl na své útrapy s MHD. Pravidelně chodím na čas, neboť nesnáším čekání. Jdu tak o dvě, minutku dříve. Nejednou se mi stalo, že mi MHD ujela. A často i tak, že jsem ani nezahlédl odjíždějící autobus.

Nevím, zda "zrychlení" nebere MHD jako bonus pro cestující. Pravda je ale ta, že mě nejednou tímto zrychlením pěkně doběhla. Šofér asi chtěl mít na konečné více času.;-O

0 0
možnosti

P81e29t61r 46M30u69n42z54a62r

12. 2. 2019 18:15

Tak jsem si dneska na automatu zkoušel navolit jízdenku Liberec+Jablonec, podle toho automatu by měla platit 90 minut (ikdyž se mě nezdála cena jen 20,- Kč).

Takže vás paní revizorka mystifikovala.

0 0
možnosti
Foto

Dvacet korun je papírová jízdenka pouze po Liberci (elektronická myslím 18 Kč). Do Jablonce je to přes elektronickou peněženku 24 nebo 25 Kč, nevím už přesně. Papírová do Jablonce 26 Kč. Těch čtyřicet minut mi v jejich kanceláři potvrdila i paní, která ode mne vybírala tu pokutu.

0 0
možnosti

Vzdy je to o lidech. Zajimalo by mne jake pozadavky vzdelani na ty revizory jsou. Casto mi to pripomina vojenskou sluzbu a to citat neviem, pisat neviem, ale vojnu vam urobim.

Moje prihoda, nastoupi jsem do autobusu a ten stemplovaci automat nestemploval. A cestou k jinemu jsem narazil na revizora, ktery povida tam nechodte, ten nefunguje taky a cosi mi na tu jizdenku nacmaral.

Ale nebylo to v CR.

2 0
možnosti

I74v89a22n32a 18L20a45n34c44e

12. 2. 2019 11:33

:-(:-(:-(:-(:-( pro dopravu. Pro vas karmaR^

0 0
možnosti

P16e77t56r 44M84u62n75z67a83r

12. 2. 2019 10:54

Chtěl jsem si tvrzení o těch 40 minutách ověřit, ale narazil jsem. Podle vyhlášky se přes elektronickou peněženku vůbec jízdenky až do Jablonce koupit nedají (realita je ale jiná). https://www.liberec.cz/files/vyhlasky-narizeni/narizeni/narizeni-sml-c-1-2018.pdf

Pro papírovou jízdenku je ale doba platnosti 75 minut, takže bych se odvážil tvrdil, že informace o 40 minutách je blud.

0 0
možnosti

Jakmile je více zón, je kartový systém složitější. Buď musí být možnost výběru jízdenky před placením, nebo přihlášení/odhlášení s požadavkem na minimální zůstatek (jízda na konečnou daného spoje) při přihlášení.

0 0
možnosti

Každý kdo jede autem dotuje MHD!! Přesto se to často vyplatí, páč dopravní moloch je nenapapaný;-)

0 0
možnosti

Díval jsem se, že podle jízdního řádu trvá jízda tramvaje 11 z konečné na konečnou 33 minut. Běžný je postup, že se uznává platnost jízdenky podle jízdního řádu. Zpoždění cestující nezavinil a nelze ho za ně postihovat zakoupením další jízdenky. V přepravních podmínkádh IDS JMK je to přímo uvedeno

(9) Pokud ve zpožděném spoji cestující předloží jízdenku s prošlou časovou platností, bude mu

jízdenka uznána za platnou nejdále do zastávky (stanice), ve které by spoj při jízdě dle platného

jízdního řádu naposledy zastavil před ukončením její časové a zónové platnosti.

Pokud jste aktuální placenou jízdu zahájila nástupem do tramvaje, která pak nabrala velké zpoždění, pokutu byste neměla dostat. Pokud jste se ale časově vešla do přestupu včetně nákupu a delšího čekání na tramvaj, musíte si čas hlídat sama.

0 0
možnosti
Foto

Z konečné na konečnou jsem tramvají nejezdila. Moje cesta tramvají trvala 20 minut, zde problém není, oni se tramvaje v zastávkách křižují, takže nemohou nabírat zpoždění. Ráno jsem vystoupila z tramvaje a přestoupila na bus č.27, který do mé výstupní stanice (nejezdila jsem s ním opět na konečnou) jezdil přesně 7 minut, čekací doba na přestup byla asi 3 minuty. To je celkem 30 minut, takže zde jsem se vždy do toho čtyřiceti minutového limitu vešla. Problém však nastává odpoledne, kdy bus č. 27 nejede zpět těch 7 minut, ale dvakrát až třikrát tak dlouho. Takže člověk v čase jízdenky v pohodě přestoupí, ale na kraj Jablonce už nedojede. Věděla jsem, že odpoledne jezdí tak dlouho a proto jsem zvolila složitější variantu se dvěma přestupy, protože č.12 pak jede do centra rychleji, ale to jsem ještě netušila, že je limit čtyřicet minut a ne šedesát. Díky tomu nákupu a pokutě jsem to teprve zjistila. Hned po dovolené jsem si schválně hlídala čas a ejhle, když člověk jede odpoledne jenom zpožděným busem č.27 a pak tramvají (bez nakupování!) časový limit těsně nestačí. Říkala jsem jim to v kanceláři a bylo mi odpovězeno, že by to muselo být prokázáno, že autobus měl skutečně zpoždění a muselo by být výraznější.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že zpoždění spoje by vás nemuselo zajímat. Pokud podle jízdního řádu jede spoj ze stanice A do stanice B 25 minut a vy si označíte třicetiminutový lístek, tak to prostě stačí, i kdyby spoj nabral zpoždění hodinu. Tedy připadá mi to logické;-). V Praze aplikace na sms jízdenky vám najde spojení, čas jízdy a rovnou ukáže, jaký lístek potřebujete. Ale je fakt, že jak je to jinde, nevím.:-)

3 0
možnosti

segra platila taky, roky si kupuje čtvrtletní kupon vždy ve stejnou dobu, jenže jednou jí na kuponu vyznačili období o měsíc posunuté a ona si toho nevšimla a chytli ji hned druhý den. nepomohlo, že má starý kupon s platností do včera a je tedy nelogické, proč by si kupovala další až za měsíc.

1 0
možnosti
Foto

No, tak to je také "skvělý" případ.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS