Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě tygry bychom měli vypustit, v třetihorách tu byli taky. Z paneláku se dobře dělá ekologie.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý - líbí se mi též, že každý má trochu jiný pohled - cca před dvěma lety jsem byl na odpolední schůzi s jednou Pražandou - též byla zaujatá pro vodní ptactvo - můžete posoudit - veškerá podobnost čistě náhodná https://jantomasek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=587334 ... zdraví JT

0 0
možnosti
Foto

Nejsem jenom milovnice vodního ptactva. :-)

0 0
možnosti

Byl jsem tam ored dvema roky. Nikoliv paruski dva roky tomu nazad. nejen ze mne tam prekvapila krajina ale i ceny v restauracich. Byl jsem tam spokojen.Ovsem sok byl kdyz jsem se pak z Görlitz vracel do Cech pres Polsko. To byl rozdil nejmene 50-ti let.

0 0
možnosti
Foto

Já ceny v restauracích většinou nezjišťuji, na jednodenní výlety si nosíme jídlo v batohu. O Polsku také časem napíši. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 10,55
  • Průměrná čtenost 814x
Mám ráda přírodu, zvířata a cestování - to vše se snažím zachytit na svých fotografiích, které si můžete prohlédnout na mé stránce www.alvapa.cz.

O různých šperkových minerálech si můžete přečíst v mých článcích zde:  http://www.aklapava.cz/blog/

"Krása je všude kolem nás, stačí se umět dívat."