Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak jsem se seznamovala na netu

Lze se pomocí internetové seznamky vůbec seznámit? Zajímalo by mne, zda se takto některé páry daly dohromady a jestli jim to vydrželo.

Jsem už mnoho let rozvedená. S několika muži jsem se dala dohromady v zaměstnání, ale nikdy to dlouho nevydrželo. Potom jsem si řekla, že bych to mohla zkusit na seznamce a dlouho vybírala do jaké se zaregistrovat. Nezvolila jsem ani seznamku bez poplatku ani s vysokou měsíční platbou. Vybrala jsem střední cestu, seznamku s jednorázovým přiměřeným vstupním poplatkem. Nedávno jsem z hrůzou zjistila, že tam mám profil už 6 let! Doteď jsem se neseznámila. Tedy, přesněji, seznámila se s mnoha muži, ale žádný nebyl ten pravý. Je pravda, v posledních letech tam nejsem moc aktivní. Naopak si dlouho říkám, že ten profil musím zrušit, ale zatím nějak nebyl čas zjistit jak se to dělá.

Dva muži, s kterými jsem se seznámila hned ze začátku, zůstali mými kamarády. Jeden pouze facebookový a s druhým jsem nějaký čas chodila, ale časem cítila, že naše způsoby života jsou přeci jenom odlišné a společná budoucnost je asi nereálná, a vztah tedy ukončila. Přitom to byl z těch ze seznamky ten nejlepší. Doposud se občas staví na kus řeči nebo když potřebuji s něčím poradit či pomoci.

Většina mužů si můj profil vůbec nepřečte a hodně se jich chce hned vidět bez jakéhokoli předchozího dopisování. Schůzky jsou pak úplnou ztrátou času pro oba. Z takovýchto setkání mi v mysli zbylo mnoho perliček. O některé z nich se s vámi teď podělím.

Cože? Ty by jsi chtěla jezdit na kole? A kolik kilometrů? Jo, do padesáti na celý den. No tak to né, já jednou jel dvacet a měl jsem toho plný zuby. Od té doby jsem na to nevlez a to je už tak pět roků. (mám v profilu uvedeno, že jezdím na kole)

Ty spíš ve stanu? Já naposledy spal ve stanu jako dítě. To je lepší si na slevomatu najít nějaký hotel. (mám v kolonce o zájmech uvedeno také stanování)

Jeden kamarád z práce chodí na Jizerky, ale já bych tam nešel. (mám v profilu uvedeno, že ráda chodím na výlety)

Jak to myslíš cestovat? Já mám chalupu a je tam moc pěkně. (mám v zájmech uvedeno i cestování)

Ty máš kočku? No já nesnáším kočky. (ve fotografiích na profilu jsem měla i svoji kočku)

Kdybych si měl pořizovat lyže, tak by to určitě nebyly běžky. (mám v zájmech uvedeno – běžky rekreačně)

Zvířata? Ty mám nejraději na talíři. (mám uvedeno, že mám ráda zvířata)

Foťák nemám, neumím fotit ani s mobilem. (mám v zájmech uvedeno fotografování)

Samostatnou kapitolou jsou kuřáci. Mám jasně uvedeno, že hledám nekuřáka (nesnáším kouř, zalykám se jím). Vůbec nechápu, proč se mi už ozvalo tolik kuřáků. Buď to nečtou nebo si myslí, že to nebude tak důležité nebo nevím.

Pak se mi hlásilo několik mužů, kteří byli o deset až patnáct let starší než já. No, nevím, podle mého názoru by muži po padesátce naopak měli vyhledávat spíše starší ženy. Jednak ženy statisticky žijí déle než muži a jednak se mi zdá, že i myšlení mužů stárne rychleji než myšlení žen.

Také si vzpomínám na jednoho, který mě přesvědčoval, že přivýdělek prodejem šperků na řemeslných trzích je zcela neekonomický a je potřeba vymyslet jinou výdělečnou činnost. Například stříkání dočasného tetování na poutích. Vůbec nebral v potaz, že by mě třeba výroba šperků mohla i těšit.

Další zajímavostí na seznamce je, že je tam nějak podezřele moc cizinců a vojáků z misí :)

Zkrátka a dobře, já na seznamce toho pravého ještě nenašla a moc naděje tomu už nedávám. Možná jsem moc náročná a tím pádem neseznamitelná. Muže, který by bez iniciativně jen seděl doma nepotřebuji. Nebo mám profil na nesprávné seznamce.

Autor: Pavla Drahoňovská | neděle 4.8.2019 23:29 | karma článku: 23,20 | přečteno: 1398x
  • Další články autora

Pavla Drahoňovská

Norování

Do mé emailové schránky mi přišla žádost od organizace „Svoboda zvířat“ o kontaktování ministra zemědělství, aby se zasadil o ukončení norování.

29.2.2024 v 10:16 | Karma: 11,64 | Přečteno: 245x | Diskuse| Společnost

Pavla Drahoňovská

Sardinie - 8. závěrečná část

Tento díl je především o nádherné procházce Florencií za svítání, kterou jsme nemohli opomenout při zpáteční cestě ze Sardinie. Také představím co jsem si autentického přivezla z ostrova domů.

26.2.2024 v 2:27 | Karma: 9,86 | Přečteno: 157x | Diskuse| Cestování

Pavla Drahoňovská

Sedlák, sedlák, sedlák, je velkej pán...

...von jede na pole má hodinky dvoje, koukej koukej koukej, jak je je hloupej. – Na slova lidové písničky jsem si vzpomněla v souvislosti s vyhlášenou stávkou takzvaných zemědělců.

16.2.2024 v 22:15 | Karma: 17,86 | Přečteno: 469x | Diskuse| Společnost

Pavla Drahoňovská

Sardinie - 7. díl

Tento díl jsem věnovala cestě trajektem ze Sardinie z města Olbia do města Livorno v Itálii, která nebyla moc příjemná a pohodová.

4.2.2024 v 20:43 | Karma: 11,56 | Přečteno: 222x | Diskuse| Cestování

Pavla Drahoňovská

Sardinie - 6. díl

Tento díl je o putování podél východního pobřeží. Také je o jedné stezce nestezce vedoucí na pláž u San Teodora s úžasným koupáním.

1.2.2024 v 19:49 | Karma: 9,67 | Přečteno: 235x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Tahač s tankem a osobák zastavily, kamion už ne. Nehodu u Bohumína nepřežil člověk

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  10:12

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Ňadra ze všech úhlů. Benátky vystavují nadčasovou a kdysi cenzurovanou krásu

4. května 2024  10:08

Jaké je jedno z nejranějších a nejtrvalejších témat v umění – a zároveň jedno z nejvíce...

Ukrajinista: Zelenskyj podporu ztratil, jeho lidé překračují ústavní rámec

4. května 2024

Vysíláme Na pozadí války začíná západní veřejnost se stále většími obavami sledovat domácí politickou...

Nových případů HIV za první čtvrtletí v Česku přibylo, část tvoří cizinci

4. května 2024  9:57

Nových případů infekce HIV v Česku bylo v prvním čtvrtletí 74, což je více než loňských 66 a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 55
  • Celková karma 12,73
  • Průměrná čtenost 814x
Mám ráda přírodu, zvířata a cestování - to vše se snažím zachytit na svých fotografiích, které si můžete prohlédnout na mé stránce www.alvapa.cz.

O různých šperkových minerálech si můžete přečíst v mých článcích zde:  http://www.aklapava.cz/blog/

"Krása je všude kolem nás, stačí se umět dívat."